onsdag 27. februar 2008

My sweet prince

Har jo tidligere skildret M's personlighet som at den tendensere til den mer dramatiske sorten, type; "jeg nedlegger protest mot dette forslaget osv osv" dersom det er noe han ikke er helt fornøyd med.

For all del; ingen av barna mine er noe særlig bråkete av seg, dette er mer en personlighetsskildring.

Morsomt var det derfor for meg, da jeg så at BA hadde fanget dette uttrykket med kameraet sitt her om dagen.













Jeg har nemlig hørt at drama queens ofte legger hånden til pannen i det de dåner...
Ingen dronning her, men en liten dramaprins har vi nok til tider ja!

3 kommentarer:

Olstad sa...

Det var hyggelig at du hadde besøkt bloggen min. Så fantastisk vakkre barn du hadde. Nydelig bilde i My Sweet prince inlegget.

Ønsker deg en god helg. (Selv om den ikke helt har startet)

Smilla sa...

Så nydelig bilde av din lille, søte prins!

Siljesfashion sa...

Fantastisk bilde!