fredag 6. juni 2008

Ingen som mor?














Nå er det helg, og jeg har en uke bak meg som utearbeidende mor.
Det har gått over all forventning for min del, faktisk har det vært ørlite godt å slippe lugging en hel arbeidsdag f.eks.
Pappa steller hjemme, og det er han usedvanlig flink til.
Ungene tar det også pent, dog merker vi vel både pappan og jeg, at de blir ekstra glade når jeg kommer hjem.
Da vil de helst være oppå meg begge to, den første halvtimen.
Man blir jo myk i hjertet av sånt.

Nå gleder vi oss til helgekos alle fire!

2 kommentarer:

Blåbærpai sa...

Er godt for mammahjertet det å få nyte litt gjensynsglede!
Så flott atbåde mor og far får dagene til å fungere.Minner meg om at eg må snart kalle inn til møte med sjefen min...Kanskje eg tar eit år til evt. berre jobber nokre av dagane mine.
Håpar de hadde ei god helg!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Tenk som tiden flyr avgårde! Ikke før er de født, så er det ut i arbeid igjen...
Godt at pappaen er flink hjemme, du vet det er ikke alle pappaer som takler både unger og husarbeide på en å samme gang;)
Hos meg er det stille, du vet mine unger er store, nå kan jeg gjøre som jeg vil om dagene, utrulig nok;) Strikke, lese avisa og alt det der. De kommer bare sånn stort sett når de mangler penger;)hehe, er det ikke typisk?! Men søte er de å da:)

Nå er det jo en ny helg igjen...
Kos dere masse!
Klem fra chatrine:)